هتل فردیس ارسنجان

هتل فردیس در شهر ارسنجان در سال 1387 تأسیس شده است. این هتل در ورودی شهر می‌باشد.

07143528681

نارستان

اقامتگاه بوم گردی نارستان

در شهر ارسنجان استان فارس واقع شده است.مسافران در بوم گردی نارستان می توانند به تفریحاتی از قبیل غار نوردی، گشت و گذار در کوچه باغ ها، پرنده نگری، رصد ستارگان و آفرود بپردازند.این خانه ی بومی فضایی دلنشین همراه با معماری و چیدمان محلی و سنتی پذیرای شمار زیادی از گردشگران و طبیعت گردان داخلی و خارجی می باشد. این اقامتگاه با ظرفیت 10 نفر، دارای 4 اتاق شامل 2 اتاق 9 متری به ظرفیت 2 نفر و 2 اتاق 15 متری به ظرفیت 3 نفر می باشد. یکی از این اتاق ها دارای سیستم گرمایشی بخاری گازی و 3 اتاق دیگر دارای بخاری هیزمی هستند. یک سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام نیز بصورت عمومی و بین اتاق ها مشترک است.

09171260521

خان عمو

اقامتگاه بوم گردی خان عمو

در استان فارس، شهرستان ارسنجان، بلوار ورودی – بلوار امام رضا (ع)، 2 کیلومتری شهر واقع شده است. این خانه بومی ساخته شده به سبک و معماری کاملا سنتی و کاهگلی در سال 1397 افتتاح شد و پذیرای گردشگران و علاقمندان به زندگی بومی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی خان عمو در باغی سرسبز و بسیار زیبا به مساحت حدود یک هکتار قرار دارد و شامل 6 اتاق 2 دری، 3دری، 5دری و … به صورت 2 اتاق 3 نفره، یک اتاق 4 نفره، یک اتاق 5 نفره، یک اتاق 6 نفره و یک اتاق 10 نفره است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 35 گردشگر را دارد. به منظور القا حس نوستالوژیک و نمایش زندگی بومی سیستم گرمایشی و سرمایشی اتاق ها بخاری هیزمی، بخاری نفتی و کولر آبی است

90129977120

گلها

اقامتگاه بومگردی باغ گلها

این بوم گردی در یک کوچه باغ زیبای قدیمی واقع شده، در محوطه این خانه بومی گل های زیبا، چادرهای عشایری، حیوانات خانگی، باربیکیو جهت پخت و پز مسافران و آب نمای زیبایی وجود دارد. اقامتگاه بوم گردی باغ گل ها دارای 1 اتاق شیشه ای که ویوی کاملی به آبنما دارد، یک اتاق  VIPکه سرویس بهداشتی و اختصاصی دارد و چشم انداز زیبایی رو به باغ داردو 2 اتاق معمولی ست که تمامی آن ها دارای سرویس کف خواب و اقامت در آنها همراه با وعده ی صبحانه همراه بوده و در صورت درخواست، وعده های ناهار و شام نیز برای شما محیا می شود.

07143522769

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up